خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شاهد حضور افراد پرنفوذ سیاسی پشت برخی پروژه‌های شهرداری قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۳۷

شهردار و مدیر سازمان فرهنگی ورزشی دل و دلبر شده‌اند

عضو شورای شهر قزوین گفت: متاسفانه به دلیل اینکه گاهی افراد پرنفوذ سیاسی پشت برخی پروژه‌ها قرار می‌گیرند، خود شهرداری هم جرات نمی‌کند بپرسد که پروژه به کجا رسید و در نتیجه شاهد هستیم بدون نتیجه مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر قزوین که شامگاه سه‌شنبه در صحن علنی شورا گفت: برخی پروژه‌های شهرداری به‌عنوان پروژه‌های نیمه تمام شهر هستند که باید به اتمام برسد و به رفاه و آسایش مردم منجر شود.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: برای برخی از این پروژه‌ها با اشخاص، موسسات و گروه‌های خاصی قرارداد و تفاهم‌نامه منعقد شده و باید منتظر باشیم پروژه به اتمام برسد.

وی بیان کرد: پروژه مشارکتی شهرداری با موسسه مذهبی شهرمان با عنوان "منتظران مهدی" که در بهترین جای شهر است و از بهترین سرمایه‌های شهرداری استفاده شده تا امروز نتیجه‌ای ندیده‌ایم و به آن بی‌توجهی شده است.

این مسئول ادامه داد: از شهردار قزوین تشکر می‌کنم؛ زیرا زمانی که در این باره سئوال شد، گفت هر جوابی می‌خواهید پرونده آن در سازمان سرمایه‌گذاری موجود است و این ارجاع باعث شد از نظر نخبگان دراین باره استفاده کنم.

درباره پروژه مشترک موسسه منتظران مهدی با شهرداری اسناد مثبتی پیدا نشد

وی عنوان کرد: با مطالعه‌ای که انجام شد، اسناد مثبتی را پیدا نکردم که بگویم این پروژه که حاصل مشارکت شهرداری با این موسسه است، به جای خوبی رسیده، انتظار دارم در زمان باقی مانده در اصلاح بودجه به‌عنوان پروژه نیمه تمام و یا در بودجه 1403 به‌عنوان بزرگترین فرهنگ‌سرای شهرداری در اولویت باشد.

اشدری اظهار کرد: این پروژه محل مناسبی برای تجمع مردم برای موضوعات مناسبتی است که مهدویت هم از جمله آن‌ها است، در دوره ششم قرار است اتفاقات خوبی درباره مهدویت رخ دهد.

وی اضافه کرد: در این پرونده هیچ دلیل و سند مثبتی ندیدم از عقد قرارداد و مجوزی که برای مدیرعامل وقت که شهردار بوده گرفته تا حضور معاون شهردار به‌عنوان ناظر فنی و عضو هیأت مدیره، وضعیت مثبتی ندارد.

اشدری ادامه داد این موضوع براساس قانون منع مداخله کارشناسان و مدیران دستگاه‌ها و شهرداری، از ابتدا باطل بوده است و از شورا و شهرداری انتظار می‌رود از لحاظ حقوقی پای قانون باشند و جواب دهند.

فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری دارای ضعف است

رئیس کمیسیون خانواده و بانوان شورای شهر قزوین گفت: بخشی از این پروژه که فضای الحاقی دارد را می‌توان برای انتقال سازمان فرهنگی و ورزشی مورد استفاده قرار داد.

وی ادامه داد: البته اگر امروز سازمان فرهنگی و ورزشی یک اتاق هم داشته باشد برایش زیاد است، کارهایش هم چنگی به دل نمی‌زند که برای آن نگران مکان باشیم، هر چیز هم که می‌گوییم مدیر سازمان از شهردار دلبری می‌کند و شهردار از او دلبری می‌کند و برای هم دل و دلبر شده‌اند و گفتن‌ها تاثیری در سوء مدیریت ندارد، شهردار باید توضیح دهد که مدیر سازمان فرهنگی و ورزشی چه سودی برای مردم شهر داشته است که دیگران نمی‌توانستند آن را انجام دهند، ما و مدیریت شهری در مقابل مردم مسئولیم.

این مسئول بیان کرد: نیاز داریم تا وضعیت منطقه چهار و فرهنگ‌سرای آنجا سامان بگیرد، تعدادی از کارمندان آنجا و همچنین تعدادی از مراجعین بانوان هستند، برای آسایش، رفاه، جلوگیری جلوگیری از مسایل اخلاقی و برای اینکه مردم به راحتی تردد کنند می‌توان آن را با محل سازمان فرهنگی ورزشی جابه جا کرد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی هم اگر به مکان بزرگتری نیاز دارد می‌تواند در کنار ابر پروژه فرهنگ‌سرای مهدویت برای خود مکانی را تعیین کند، این پروژه هم باید سریع‌تر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز