خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه:

فوتبال کرمانشاه از لحاظ سخت افزاری محروم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۳۴

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه، فوتبال استان را به رغم داشتن پتانسیل بسیار بالا و استعدادهای بی‌نظیر، از لحاظ داشتن زمین و امکانات سخت افزاری بسیار محروم و ضعیف دانست و از عدم حمایت استاندار کرمانشاه از فوتبال گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در ادامه نشست های انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه با هیات‌های ورزشی عصر امروز شانزدهمین نشست این هیات  به عنوان هم اندیشی با هیات فوتبال استان کرمانشاه پیرامون مشکلات، نقاط قوت و ضعف فوتبال کرمانشاه و تیم های حاضر در لیگ ها و رده های سنی مختلف برگزار شد.

علی محبی زنگنه رئیس هیات استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه رسانه های ورزشی را بازوی توانمند ورزش خصوصا فوتبال عنوان کرد و گفت: بدون شک بدون وجود رسانه ها و انعکاس خبرهای پیرامون ورزش، توانایی و انگیزه ورزشکاران و تیم ها افت خواهد کرد و باید گفت رسانه ها بازی توانمند ورزش در توسعه و پیشرفت هستند.

محبی زنگنه در ادامه فوتبال استان کرمانشاه را سرشار از استعداد و توانایی ارزیابی کرد و گفت: به‌رغم این توانایی ها متاسفانه اماکن ورزشی  خصوصا زمین های فوتبال استاندارد و مورد تایید فدراسیون با جمعیت استان تطابق ندارد و اماکن ما در همان جمعیت ۳۰۰ هزار نفری چند دهه پیش مانده است در حالی که جمعیت استان کرمانشاه رشد چشمگیری داشته و به همین میزان هم ورزشکاران زیاد شده اند.

‌وی افزود: در حال حاضر ۱۵ تیم از استان کرمانشاه در رده های سنی مختلف در لیگ های مختلف فوتبال و فوتسال در بخش بانوان و آقایان حضور دارد و بسیاری از بازیکنان کرمانشاهی خصوصا در فوتسال بانوان در  تیم های دیگر استان ها توپ می زنند.

رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: با وجود این تعداد تیم متاسفانه در شهر کرمانشاه که ۸ تیم آن در کشور حضور دارد که مهمترین آنها بعثت است که در رده سنی بزرگسالان در لیگ دسته دوم حضور دارد تنها یک استادیوم فوتبال توانایی برگزاری میزبانی را دارد که آنهم با مشکلات عدیده ای روبرو است و اگر این مشکلات تا پایان این هفته برطرف نشود و مورد تایید فدراسیون قرار نگیرد میزبانی تیم های کرمانشاهی لغو خواهد شد و تیم ها مجبور خواهند بود که بازی هایشان را در دیگر استان ها برگزار کنند که قطعا هزینه های زیادی را رو دست این تیم ها خواهد گذاشت.

محبی زنگنه تاکید کرد: نباید تلاش ها و مساعدت های اداره کل ورزش و جوانان را نادیده گرفت که بدون دریافت هیچ هزینه ای استادیوم آزادی را در اختیار تیم های فوتبال قرار داده است که این امر در استان‌های دیگر اینگونه نیست.

وی با انتقاد از استاندار کرمانشاه که حاضر به برگزاری جلسه با اعضای هیات فوتبال و مدیران تیم های فوتبال نیست گفت: متاسفانه به رغم اینکه بارها بطور رسمی از استاندار کرمانشاه و رئیس دفتر وی تقاضا کرده ایم که با برگزاری یک نشست هم اندیشی  به درد دل های اهالی فوتبال گوش دهد  اما تاکنون جواب مثبتی از طرف استانداری به این درخواست ها داده نشده است.

محبی زنگنه در ادامه از نمایندگان استان هم گلایه کرد و گفت: حتی نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وجود اینکه با رای همین مردم و ورزشکاران به مجلس راه یافته اند اما به ورزش کمکی نمی کنند و اخیرا هم یکی از نمایندگان مجلس از معافیت پرداخت هزینه ورودی برای تیم های ورزشی کرمانشاه در لیگ های مختلف خبر داده بود که این امر را تکذیب می کنیم و هیچگونه نامه ای در این خصوص از سوی این نماینده به هیات فوتبال داده نشده است و تیم های فوتبال کرمانشاه در سال‌جاری هزینه ورودی رقابت ها را پرداخت کرده اند.

وی از خیرین استان درخواست کرد که به کمک فوتبال بیایند و بخشی از مبالغ جمع آوری شده توسط مجمع خیرین استان را به ورزش خصوصا فوتبال تخصیص دهند زیرا با ورزش می توان بسیاری از معضلات و  آسیب های جتماعی را که در کمین جوانان است دور کرد و به اینصورت هم به ورزش و هم جامعه  کمک کردند. 

رئیس هیات فوتبال در پایان هم از ادارات استان انتقاد کرد :که با وجود اینکه زمین های فوتبال خوبی در اختیار دارند امام هیچکدام از آنها حاضر نیستند زمین هایشان را حتی با دریافت هزینه قانونی که از سوی اداره ورزش و جوانان تعیین شده است در  اختیار تیم های فوتبال قرار دهند که از استاندار و مسئولان استان تقاضا داریم در این زمینه ورود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز