خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور؛

20 پروژه راهداری در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۰۶۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به البرز 20 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی‌فر، اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان 20 پروژه راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر 485 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در شهرستان ساوجبلاغ این پروژه‌ها در قالب روکش آسفالت محور ولیان- اسکولدره، روکش آسفالت راه های روستایی آردهه به شنده، خور، هیو، عرب آباد خسروی، روکش آسفالت محور سیبستان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی فشند، بهسازی و روکش آسفالت ورودی روستای سعیدآباد، روکش آسفالت محور تهراندشت، روکش آسفالت ورودی کردان، روکش آسفالت حفاظتی و لکه‌گیری محور قدیم کرج- آبیک و روکش آسفالت حفاظتی اسلاری‌سیل باند شمالی آزادراه تهران- کرج- قزوین (حدفاصل پل حصارک تا پل هشتگرد) با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول بیان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان اشتهارد در قالب بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی اشتهارد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان، بهسازی و روکش آسفالت راه شریانی محور نجم آباد- اشتهارد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان و بهسازی و روکش آسفالت راه شریانی ماهدشت- اشتهارد با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

زندی‌فر توضیح داد: این پروژه‌ها در شهرستان طالقان شامل آسفالت راه‌های روستایی بخش بالا طالقان، پایین طالقان و بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.  

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای البرز ادامه داد: در شهرستان چهارباغ بهسازی و روکش آسفالت محور سهیلیه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان، در شهرستان نظرآباد روکش آسفالت راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان و در شهرستان کرج روکش آسفالت جاده مخصوص  در دو باند رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان و روکش آسفالت محور آتشگاه به برغان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی در پایان گفت: در محور کرج- چالوس نیز بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی گچسر شامل کیاسر- سیرا- کسیل و بهسازی و روکش آسفالت محور دیزین به سه راهی دیزین با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز