خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

ظرفیت گروه‌های مردمی آوج برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌کار گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۰۱

فرماندار شهرستان آوج گفت: خط‌مشی دولت در حوزه آسیب‌های اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی، کنشگران اجتماعی و گروه‌های جهادی است؛ بر این اساس توانمندسازی فعالان و گنشگران اجتماعی جهت مداخله صحیح در موضوعات اجتماعی جزء برنامه‌های اولویت‌دار دولت است.

به گزارش ایلنا، وحید زرگر در کارگاه آموزشی افزایش آگاهی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق، علاوه بر منشا فردی و خانوادگی، دلایل اجتماعی نیز دارند.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: افزایش مشارکت اجتماعی، همبستگی اجتماعی و اعتماد عمومی زمینه را برای کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی فراهم ‌می‌کند، در این میان دولت به تنهایی و از طریق امکانات خود نمی‌تواند پاسخ‌گوی حجم عظیم موضوعات اجتماعی باشد و باید نقش گروه‌های مردمی در این زمینه پررنگ دیده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آوج با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح روستاها خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح‌های خوبی در روستاها از جمله طرح یاریگران روستا در حال اجرا است که می‌تواند نتایج موثری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد داشته باشد.

کارگاه آموزشی یک روزه افزایش آگاهی و کسب مهارت‌های لازم به منظور مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با حضور گروه های مردمی و فعالان حوزه های اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز