خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز هشدار داد؛

لغزندگی جاده چالوس ‌و ترافیک سنگین در آزاد راه‌های البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۳۶

رئیس پلیس راه استان از بارش پراکنده باران و لغزندگی جاده کرج_چالوس در محدوده این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پیمان کرمی ضمن هشدار تردد در برخی مسیرهای کوهستانی استان البرز، اظهار کرد: اکنون شاهد بارش باران در بیشتر مقاطع جاده کرج_چالوس هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در آزادراه تهران_کرج_قزوین در محدوده استان البرز خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

سرهنک کرمی افزود: این ترافیک در خط جنوبی آزاد راه کرج_قزوین حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در آزادراه کرج_تهران از پل فردیس تا پل کلاک کرج و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک درخط شمالی آزادراه تهران_کرج_قزوین روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل اجرای عملیات عمرانی درحوزه استان مازندران تا ساعت ۱۶ امروز سه شنبه مسدود است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خود را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز