خبرگزاری کار ایران

پروازهای خرم آباد - مشهد تا پایان آذر ماه امسال انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۱۶

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پروازهای خرم آباد - مشهد با توافق شرکت هواپیمایی کاسپین دایر شده و تا پایان آذرماه سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهزاد شاکرمی روز سه شنبه - هفتم آذر ماه - در جلسه معارفه مدیر جدید فرودگاه شهدای خرم آباد اظهار کرد: بر این اساس ۲ پرواز مستقیم خرم آباد - مشهد به عنوان مطالبه مردم لرستان طی ۲ هفته آینده توسط شرکت هواپیمایی کاسپین برقرار می شود.

وی افزود: طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت فرودگاه خرم آباد صورت گرفته است و انتظار می رود این روند برای توسعه فرودگاه و افزایش استقبال مردم تداوم داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: یکی از خواسته های به حق مردم لرستان بجز پروازهای زیارتی، پرواز سیاحتی به ویژه برای جنوب کشور است و برای استان هایی فاقد ساحل، شهرک هایی بنام آنها در سواحل جنوب ایجاد خواهد شد و مالکیت آن به ادارات و شهرسازی استان ها واگذار می شود.

شاکرمی تاکید کرد: مکاتباتی در این راستا با هماهنگی استاندار لرستان صورت گرفته است، بنابراین انتظار می رود با توجه به افزایش تردد مردم استان به این مناطق، پروازهای خرم آباد به کیش و قشم برقرار شود و همزمان زیرساخت ها نیز بیش از پیش ارتقا یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز