خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۳۶۴

با تخصیص یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۰ تاکنون، نتیجه خوبی حاصل شده و پیشرفت فیزیکی آن به ۹۳ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، بهزاد شاکرمی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح نیمه کاره با عمر ۱۵ سال از اصلی ترین مطالبات مردمی بود که بعد از سفر دولت مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار موسوم به دهکده المپیک در جنوب خرم آباد آغاز و جزو مگاپروژه های استان بود که با توجه به محدودیت اعتبارات عمرانی، روند کندی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بدون اشاره به مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح تاکنون بیان کرد: اقدامات نصب سیستم صدا، کاشت چمن، تامین برق، آسفالت پارکینگ و خریداری انشعابات گاز و آب انجام و برای بهره برداری در دور دوم سفر رییس جمهور، آماده خواهد شد.

شاکرمی اظهار کرد: ۸۸ پارکینگ اتوبوس و ۴۰۸ واحد پارکینگ سواری، محل بلیط فروش، ساختمان اداری و وی آی پی در ۲۰ هزار متر مربع احداث و چمن نیز کشت شده است که امید می رود تا زمان افتتاح طرح، بتوان از زمین چمن شده نیز استفاده کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ارزش امروزی اجرای این طرح را با برآورد کنونی ۳۰ هزار میلیارد ریال برشمرد و تاکید کرد: اتمام این پروژه نیمه تمام برگ زرینی از خدمات دولت سیزدهم در استان لرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز