خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون شهرسازی شورای‌شهر قزوین تأکید شد؛

لزوم تقویت و توجه به تجهیزات به‌روز در آتش‌نشانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۷۵

در جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای‌شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری بر لزوم توجه به تجهیزات به‌روز در سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین تأکید شد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خرید تجهیزات آتش‌نشانی شامل چهار دستگاه خودروی عملیاتی و دو دستگاه پمپ آب‌کشی توسط موسی‌خانی، رئیس این سازمان تشریح شد و مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

اعضای کمیسیون نیز با تایید این لایحه بر لزوم تقویت و توجه به تجهیزات آتش‌نشانی تأکید کردند و در ادامه اختصاص وانت فوتون‌ها برای سازمان آتش‌نشانی را محرز دانستند و مقرر شد شهرداری از محل خودروهای فوتون، دو دستگاه را در اختیار سازمان آتش‌نشانی قرار دهند.

در ادامه جلسه لایحه شهرداری پیرامون جذب پیمان‌کار جهت احداث دیوار سنگی باغ موزه دفاع مقدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در جریان بررسی این لایحه بر نحوه چگونگی اجرای طرح باغ موزه دفاع مقدس و طرح یادمان شهدای گمنام بحث شد و مقرر شد بررسی‌های بیشتر پیرامون این لایحه ظرف مدت یک هفته صورت گیرد و سپس در مورد لایحه تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز