خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز خبرداد؛

تایید صلاحیت ۳۵۷ داوطلب انتخابات مجلس در شیراز و زرقان/ صلاحیت ۷۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان نیز احراز نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۲۲

فرماندار شیراز از تایید صلاحیت ۳۵۷ داوطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان خبر داد.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله شیبانی با اعلام خبر تأیید صلاحیت اغلب داوطلبان حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان افزود: صلاحیت ۷۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان نیز احراز نشده است.

فرماندار شیراز در خصوص وضعیت تأیید صلاحیت نماینده‌های کنونی شیراز و دیگر افراد شاخص داوطلب شده نیز گفت: صلاحیت هر چهار نماینده فعلی مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و اغلب چهره‌های سیاسی وابسته به طیف‌های اصلاح طلبی و اصولگرایی تأیید شده است.

حوزهٔ انتخاباتی شیراز و زرقان یکی از حوزه از حوزه‌های استان فارس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۴ نماینده است که مرکزیت آن نیز شیراز است و شامل شهرستان‌های شیراز و زرقان می‌شود.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند ۱۳۹۸ صورت گرفت علیرضا پاک فطرت، روح‌الله نجابت، جعفر قادری و ابراهیم عزیزی از این حوزه انتخابیه وارد بهارستان شدند.

این حوزه انتخابیه بر اساس آخرین آمار سال ۱۴۰۰ بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز