خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان:

۵۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان بازسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۵۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۵۶۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب استان در ۶ ماهه نخست امسال لایروبی و بازسازی شد.

به گزارش ایلنا، یاسر اکبریان روز پنجشنبه - چهارم آبان ماه - در جلسه بررسی مشکلات شبکه فاضلاب لرستان همزمان با فصول بارندگی، اظهار کرد: عملیات شستشو نیز با هدف افزایش طول عمر شبکه فاضلاب، جلوگیری از پس زدگی و گرفتگی شبکه و رضایت‌مندی مشترکان و عملیات تخلیه منهول‌ها و شستشو با دستگاه واترجت صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه طول خط و شبکه فاضلاب در استان حدود یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر است، برنامه ریزی لازم جهت بازسازی و شستشوی مابقی آن در دستور کار شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان همچنین با اشاره به سمپاشی منهول‌های فاضلاب استان، بیان کرد: با هدف امحای سوسک ها و حشرات موذی و همچنین افزایش سطح بهداشت عمومی و رضایت شهروندان، تعداد ۲۶ هزار فقره منهول فاضلاب در سطح شهرهای استان سمپاشی شده است.

اکبریان در خصوص آمادگی این شرکت در مقابله با پس زدگی منهول‌های فاضلاب در هنگام بارندگی، تصریح کرد: عملیات نصب سرریز بر روی خطوط اصلی فاضلاب بخصوص در نقاطی که احتمال پس زدگی در زمان بارندگی داشته باشند، در دستور کار است تا مانع از برگشت فاضلاب و شکستگی دریچه های فاضلاب شود.

وی از شهروندان خواست به هیچ عنوان نخاله ساختمانی و ضایعات خود را در منهول های فاضلاب نریزند و در صورت مشاهده شکستگی و یا گرفتگی فاضلاب با سامانه ۱۲۲ تماس گرفته تا در اولین فرصت در رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز