خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شهردار قزوین با وعده‌های خیال پردازانه شهر را به ته چاه فرستاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۸۶

عضو شورای شهر قزوین گفت: همچنان درگیر سئوالاتی هستیم که به جای آنکه شهردار پاسخ دهد به شورا ارجاع می‌شود و شهردار، با تصور و وعده‌های اشتباه و خیال پردازانه باعث شده تا تصمیمی گرفته شود که شهر را با طناب وعده و وعیدش به ته چاه بفرستد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، پیرامون لایحه دوفوریتی افزایش سهام شهرداری در بانک شهر اظهار داشت: باید شهردار در صحن شورا حاضر شده و پاسخگوی سئوالات اعضا باشد، درست است از لحاظ فکری خیلی با هم فاصله داریم اما از لحاظ مکانی که راهی نیست و اگر بخواهیم شهردار مکلف است در صحن حاضر شود و پاسخگو باشد و ما جواب منطقی از وی می‌خواهیم. 

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهردار بایستی به صورت منطقی پاسخگوی سئوالات اعضای شورا پیرامون موضوع تسویه بدهی شهرداری به بانک شهر باشد. 

اشدری تصریح کرد: قبول داریم که صرفه و صلاح شهر را آقای شهردار می داند، ایشان برای نیم وجب آسفالت کردن یک مدرسه و گوشه ای از شهر سپر بلا می شود و گارد می گیرد و می گوید من تشخیص می‌دهم که صرفه و صلاح شهر کدام است پس برای این جور مسایل هم باید وقت و فکرش را بگذارد و نظرش را بدهد و پاسخگو باشد.
 
رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: در سرمایه گذاری و پس انداز و هزینه  کردن نباید دچار اشتباه شویم و بدانیم پس انداز در حالی انجام می شود که پول زیاد و اضافی داشته باشیم در حالی که امروز اجرای پروژه‌های مهم به دلیل نبود اعتبار بلاتکلیف مانده و به نظر می‌رسد در زمان پس انداز و سرمایه گذاری و ساخت و ساز اشتباه می‌کنیم.

وی گفت: چه لزومی دارد در این شرایط به فکر افزایش سرمایه در بانک شهر باشیم؟ در حالی که بسیاری از پروژه‌های ما در روکش بودجه به دلیل نبود اعتبار اجرایی نشده‌اند. 

اشدری خطاب به سایر اعضای شورا گفت: این موضوع نباید بدون حضور شهردار ادامه پیدا کند ما قرار نیست با هم بحث کنیم به اندازه کافی به خاطر خطاهای آقای شهردار بین ما فاصله افتاده است. 

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: دوسال دیگر ما به واسطه اقدامات خوبی که نداشته‌ایم شورایی ناکارآمد می‌شویم و دلمان خوش است که در این مدت فقط یک پروژه کمربندی آیت الله باریک بین را افتتاح کرده‌ایم. 

اشدری اظهار داشت: ما باید در همان سه ماه اول آغاز به کارمان پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل می کردیم نه اینکه بعد از دوسال یک پروژه را تمام کنیم و به خودمان احسنت بگوییم. 

وی تاکید کرد: باید جلسه‌ای به فوریت تشکیل شود و شخص آقای شهردار به صورت منطقی پاسخگوی سئوالات اعضای شورا پیرامون تسویه بدهی های بانک شهر باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز