خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز:

کلیات تفریغ بودجه ۱۴۰۱ به تایید شورای شهر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۰۸

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی از تصویب کلیات تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری شیراز و ارائه آن جهت بررسی به حسابرس منتخب شورا در یکصد و سی دومین جلسه صحن علنی شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، افسانه خواست خدایی بیان کرد: کلیات تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ با مبلغ کل حدودا ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش عملکرد درآمدی و سایر منابع اعتبار و ۱۵ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان در بخش عملکرد هزینه ای در راستای اجرای بندهای ۱۲ و ۳۰ ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراها به تایید شورای اسلامی شهر رسید، تا در جهت بررسی به حسابرس منتخب شورای اسلامی شهر ارائه شود.

خواست خدایی ادامه داد: بررسی در جلسات متعدد کمیسیون، موضوع تفریغ بودجه ۱۴۰۱، آسیب شناسی خوبی از بودجه و عملکرد شهرداری در سال گذشته صورت پذیرفت.

وی افزود: همزمان با تایید کلیات تفریغ بودجه ۱۴۰۱ مقرر شد شهرداری نسبت به موضوع انحرافات موجود در تحقق درآمد و هزینه تملکات باغات، انحراف جدی در تحقق هزینه و درآمد حاصل از کسری پارکینگ، آسیب شناسی پروژه های با عملکرد زیر صفر و ۲۰ درصد، راه اندازی سامانه پایش و ارزیابی برنامه ها، کدگذاری نقطه ای، محوری و معبری پروژه ها، آسیب شناسی انحراف حداقل ۳۰ درصدی تملک دارایی سرمایه ایی در سال ۱۴۰۱، ارائه گزارش اجرای تکالیف بودجه به کمیسیون ها گزارش مبسوط به کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک و تلفیق شورای اسلامی شهر ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز