خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری فردیس انجام شد:

آیین کلنگ زنی ۳ پروژه شهرداری با حضور امام جمعه فردیس و مسئولان فردیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۰۰

شهردار فردیس در آیین افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس، اظهار کرد: بهره برداری از پروژه سرانه اداری مدیریت شهری فردیس دو برابر می‌شود و این مجموعه از ساختمان‌های استیجاری رهایی پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد در آیین افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس، اظهار کرد: علاوه بر افتتاح این ساختمان، آیین کلنگ زنی ساختمان آموزش آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و گرمخانه آقایان را خواهیم داشت.

احمدی نژاد با بیان اینکه بیست و هشتم آبان ماه ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس به طور رسمی افتتاح می‌شود، عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه سرانه اداری مدیریت شهری فردیس دو برابر می‌شود و این مجموعه از ساختمان‌های استیجاری رهایی پیدا می‌کند.

احمدی نژاد بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی از جمله بازگشایی خیابان شهید اسمی غربی و جاده تندرستی آن، بهسازی بلوار شهدا حدفاصل فلکه چهارم و پنجم، اصلاح هندسی سه راه مپنا، بوستان وحدت، ریل متروکه و... تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بوستان بانوان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی و ساختمان شهرداری در خیابان پیک با پیشرفت ۷۰ درصدی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسند، گفت: مطالعات احداث تقاطع غیر همسطح کچویی انجام شده و طرح آن نیز در شورای ترافیک به تصویب رسید و اکنون در مرحله برنامه ریزی برای تملک اراضی در مسیر پروژه است.

شهردار فردیس اظهار داشت: دو سرای محله در بلوار امام رضا (ع) و شهرک وحدت فردیس، یک سالن ورزشی در خیابان اهری و یک زمین ورزشی در شهرک راه آهن طراحی شده است که عملیات اجرایی آنها به زودی کلید می‌خورد.

همچنین ،دو پروژه گرمخانه آقایان و ‌مرکز آموزش آتش نشانی شهرداری فردیس با حضور مسؤولان کلنگ‌زنی شد. با احداث این دو پروژه سرانه های اداری شهرداری ارتقا پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرستان فردیس نیز پیشرفت شهر فردیس را منوط به داشتن تعامل در مدیریت شهری دانست.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در آیین افتتاح ساختمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس با تاکید بر ضرورت وفاق و همدلی میان شورا و شهرداری فردیس، اظهار کرد: رشد و توسعه شهر فردیس از گذر تعامل و همدلی مسئولان به ویژه مدیران شهری می‌گذرد.

حسینی امام جمعه فردیس: شهروندان فردیسی از ثبات این دوره از مدیریت شهری فردیس رضایت دارند. مدیریت شهری به طور ماهانه به مردم گزارش دهد تا شهروندان نیز از ریز هزینه کرد در مدیریت شهری آگاهی یابند.

امام جمعه فردیس خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در فردیس افتاده که مایه مباهات است؛ ارایه خدمات هرچه مطلوب تر مدیریت شهری می تواند به افزایش رضایت‌مندی و اعتماد در جامعه کمک کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مدیریت شهری تسریع در عملکرد داشته باشد و این اقدام بدون شک مورد حمایت مسئولان شهرستانی نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز