خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار همدان تاکید کرد؛

لزوم حمایت و تعامل سازنده با فعالین اقتصادی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۵۸

معاون اقتصادی استاندار همدان بر لزوم حمایت، همکاری و تعامل سازنده با فعالین اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدمجتبی حسینی دوشنبه در دیدار با رئیس و اعضا هیأت رئیسه اتاق بازرگانی همدان بر ایجاد ظرفیت‌های دیپلماسی مؤثر برای استان تأکید کرد و گفت: اعزام هیأت‌های تجاری باید با هدف گذاری‌های از پیش تعیین شده صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه این روند آورده اقتصادی مؤثری برای استان دارد و از سویی قدرت توسعه اقتصادی کشور را نیز افزایش خواهد داد، بر لزوم حمایت، همکاری و تعامل سازنده با فعالین اقتصادی تاکید کرد.

معاون اقتصادی استاندار همدان یادآور شد: استاندار و دستگاه‌های اجرایی استان همدان تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و چالش‌های پیش رو واحدهای تولیدی و صنعتی به کار گرفته‌اند که در این راستا احیای بیش از ۱۵۲ واحد تولیدی راکد و غیرفعال بخشی از این اقدامات بوده است.

در ادامه، رئیس اتاق بازرگانی همدان نیز ضمن تشکر از تعامل مدیریت استان با پارلمان بخش خصوصی استان، گفت: برگزاری منظم جلسات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت و انعکاس چالش‌های عمده فعالان اقتصادی، رهاورد این تعامل و همکاری دوجانبه بوده است.

رحیم مرتضایی به احیای بخش بین الملل اتاق بازرگانی در دوره جدید اشاره کرد و اظهار کرد: تدوین اطلس صادراتی استان، اعزام هیأت‌های تجاری به کشورهای هدف، اعزام تیم اقتصادی به چهارمین نمایشگاه تخصصی ایران در سلیمانیه عراق، دیدار با سفیر عراق در تهران، احیای میز مشترک همدان و اسپارتا و انعقاد تفاهم نامه همکاری با استان پروهووای رومانی بخش کوچکی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای احیای حوزه بین الملل اتاق بازرگانی همدان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز