خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون اسکواش:

افزایش جامعه مخاطب برای ورزش اسکواش ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۹۸

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: نیروی انسانی مجرب و افزایش جامعه مخاطب ضرورت دارد و در قزوین می‌توان از این موضوع و ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع انتخاباتی و عمومی هیأت اسکواش استان قزوین صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

امیر عزیزی‌پور در این مجمع گفت: در استان قزوین زیرساخت نیست و بدون آن نمی‌توان کاری کرد؛ اما از همین کورت موجود هم استفاده چندانی نشده و صرفا ۱۵ بیمه ورزشی وجود دارد.

رئیس فدراسیون اسکواش ادامه داد: برای توسعه و ارتقای وضعیت باید اعضای هیأت و مسئولین همکاری و تلاش داشته باشند و از شرایط موجود استفاده شود.

وی بیان کرد: اینکه جلوی اسم استانی مانند قزوین برای نتایج و مسابقات در فدراسیون صفر نوشته شود خجالت‌آور است.

این مسئول ادامه داد: لازم است مسابقات و جشنواره‌های مختلف برگزار شود تا در سطح فدراسیون هم حضور داشته باشند.

قزوین ظرفیت‌های قهرمانی خوبی دارد

عباس علایی مقدم در این مجمع گفت: اسکواش یک رشته آکادمیک و دانشگاهی است، برای اولین بار با نگاه ریاست فدراسیون بارقه امیدی در این حوزه دیدم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: ردیف اعتباری در فدراسیون برای راه‌اندازی سالن اسکواش درنظر گرفته خواهد شد و برای اخذ زمین آن رایزنی می‌کنیم، امروز از سمت فدراسیون از لحاظ اعتباری و سخت‌افزاری اعلام آمادگی شد.

وی بیان کرد: قزوین ظرفیت قهرمانی را دارد و استعدادهای خوبی داریم و با ۳۰ درصد ظرفیت می‌توانیم در کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.

این مسئول ادامه داد: باید زیرساخت‌های استان را در رایزنی با دستگاه‌های مختلف ارتقا داد و با به‌کارگیری ظرفیت‌های مناسب می‌توان به نتایج مطلوبی رسید.

صدیقه ربیعی تنها کاندیدای ریاست هیأت اسکواش استان بود که پس از پایان رای‌گیری و با ۱۳ رای به مدت چهار دیگر در سمت خود ابقا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز