خبرگزاری کار ایران

مهار آتش سوزی کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در جاده محمدشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۲۴۶

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: حریق کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در جاده محمدشهر با تلاش ۳۰ نیروی آتش‌نشانی اطفا شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد یساولی در ارتباط با حادثه حریق صبح امروز سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ که با انفجار چندین کپسول گاز همراه بود، اظهار داشت: ساعت ۰۷:۳۸ دقیقه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از آتش سوزی کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در ابتدای جاده محدشهر کرج مطلع شدیم.

او افزود: آتش سوزی در یک کارگاه حدودا  ۱۵۰ متری به وقوع پیوست که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر های ال پی جی فعالیت می کرد و تعداد زیادی سیلندرهای گاز مایع ۳۰ کیلویی در آن نگهداری می‌شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: شعله های آتش تمامی کارگاه را در بر گرفته بود و احتمال سرایت آن به مغازه های مجاور و انفجار بقیه سیلندرها نیز وجود داشت، از این رو تیم اطفا با تقسیم شدن به چند گروه ضمن مهار حریق نسبت به تخلیه کارگاه از کپسول اقدام کردند.

او افزود: برای اطفای این حریق ۳۰ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۸ دستگاه خودروی از ۶ ایستگاه به محل اعزام شدند.

یساولی با عنوان اینکه این حادثه دو نفر مصدوم برجای گذاشت. گفت که علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز