خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

برخورد ۵۰ دستگاه خودرو در آزاد راه قزوین-کرج چهار مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۱۸

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد ۵۰ دستگاه خودرو در لاین جنوبی و شمالی آزاد راه قزوین-کرج که امروز به وقوع پیوست، چهار مصدوم به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز جمعه با اعلام این خبر گفت: متاسفانه به‌رغم توصیه‌های همیشگی پلیس هنگام بارندگی به رانندگان در خصوص رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، بازهم شاهد سوانح جاده‌ای در این رابطه هستیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به هشدار هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در سطح منطقه آغاز و تا پایان امروز نیز ادامه دارد، امروز در حوالی آمادگاه شهدای جوادنیا در آزادراه قزوین-کرج براثر کاهش دید، بی احتیاطی و لغزندگی جاده و در یک فاصله حدود ۲ کیلومتری و در فاصله‌های مختلف شاهد برخورد چند دستگاه خودرو با هم بودیم که خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی به همراه نداشت.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: بیشتر تصادفات مربوط به لاین شمالی آزاد راه بود و در لاین جنوبی که رانندگان متاسفانه با مشاهده سوانح رانندگی در آن سوی جاده سرعت خود را کاهش داده و به تماشای صحنه حادثه می پردازند که همین مساله نیز باعث برخورد چند دستگاه خودرو باهم نیز شده است.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا پایان امروز، به رانندگان توصیه می شود ضمن رعایت مقررات رانندگی، با توجه به خیس و لغزندگی سطح جاده ها با رعایت فاصله طولی از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سبقت بی مورد خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز