خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

309 پرونده تخلف برای مشاورین املاک قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۴۱۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک از مشاورین املاک استان 309 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، سید علی هاشمی با اعلام این خبر گفت: در بازدیدهای روزانه در شهر قزوین در ۶۸ فقره گشت از ۲۲۲ واحد بازدید شد که به تشکیل ۱۷۵ پرونده برای مشاورین متخلف منجر شده و ۸۶ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در تاکستان، آبیک، بوئین‌زهرا، البرز و آوج هم در مجموع ۶۰ گشت انجام شده و به بازدید از ۴۹۰ منجر شد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها ۱۳۴ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۳ واحد پلمب شدند.

این مسئول عنوان کرد: در مجموع این گشت‌های مشترک، مشاورین املاک متخلف مبلغ ۱۲ میلیارد 190 میلیون و۵۵۰ هزار ریال جریمه شدند که ۶ میلیارد ۷۷۶ میلیون و۸۰۰ هزار ریال وصول شده است.

وی اظهار کرد: در گشت مشترک و گزارش‌های مردمی، یکی از برج‌های شهر قزوین که بدون اینکه مجوز صنف مشاورین املاک را دارا باشد، بدون ضابطه و قوانین صنفی اقدام به ثبت قرارداد می‌کرد هم تا اخذ مجوز از صنف مربوطه تعطیل شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده‌ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز