خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد؛

حضور 12 ورزشکار استان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۴۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از حضور ورزشکاران این استان در بازی‌های هانگژو کشور چین خبر داد و گفت: 12 نفر از ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین حضور دارند.

به گزارش ایلنا، مسعود پیرایش افزود: ورزشکاران اعزامی استان مرکزی به بازی‌های هانگژو در بخش آسیایی شامل 4 ورزشکار و یک مربی است و در بخش پاراآسیایی نیز 2 ورزشکار، 4 مربی و یک سرمربی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو چین روزهای اول تا 16 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود. همچنین رقابت‌های بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نیز روزهای 30 مهر ماه تا 6 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها در 40 ورزش شامل 61 نوع رشته و 482 ماده ورزشی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: حسین رسولی در رشته پرتاب دیسک (دو و میدانی)، محمدرضا حمیدی در رشته ژیمناستیک، کیارش شاه محمدی در رشته اسکیت، ابوالفضل محمودی در رشته جودو و وحید احمدی به عنوان مربی ژیمناستیک در رقابت‌های آسیایی هانگژو حضور دارند.

پیرایش تصریح کرد: محمدحسن سیاری و مرتضی عابدی به عنوان بازیکنان بسکتبال با ویلچر، مهدی عباسی و بهروز سلطانی به عنوان مربیان بسکتبال با ویلچر، علی‌اصغر هادی‌زاده مربی والیبال نشسته، مهدی رفیعی مربی بدنساز تیم فوتبال نابینایان و جواد فلفلی سرمربی تیم فوتبال نابینایان، نفرات منتخب این استان برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز