خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد؛

آغاز فرایند سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۲۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: فرآیند سی‌وپنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه این استان با بازگشایی سامانه جشنواره به نشانیhttp://emtenan.mcls.gov.ir آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید امیدی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان مرکزی می‌توانند از امروز شنبه اول مهر ماه سال جاری تا روز دوشنبه اول آبان ماه، به مدت یک ماه با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: سی‌وپنجمین جشنواره امتنان همانند سال‌های گذشته با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در 3 مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در 3 بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به عملکرد مثبت و استقبال جامعه کارگری استان در جشنواره امتنان، اظهار داشت: امید است جامعه کار و تولید استان مرکزی مانند سنوات گذشته در جشنواره سی‌وپنجم نیز حضور پررنگی داشته باشند و شاهد درخشش آنها در این جشنواره باشیم.

امیدی تصریح کرد: مواردی نظیر ایجاد فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه؛ ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران؛ تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر؛ از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره امتنان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز