خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

عیادت استاندار فارس از مجروحین حادثه امنیتی نورآباد و فیروزآباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۶۵

استاندار فارس با حضور بر بالین مجروحین بسیجی حادثه امنیتی نورآباد ممسنی و همچنین مجروحین درگیری نیروی انتظامی فیروزآباد با شرور مسلح؛ از آنان عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه صبح امروز با حضور در مرکز فوریت‌های پزشکی امتیاز و بیمارستان شهید رجایی، ضمن عیادت از مجروحین حادثه تروریستی نورآباد ممسنی و درگیری عوامل انتظامی فیروزآباد با شرور مسلح، از نزدیک در جریان روند درمان مدافعان این امنیت قرار گرفت.

وی اظهار داشت: از همکاران خودم در این بیمارستان و تمام مراکز درمانی استان که همواره در هر حادثه و مشکلی و در هر زمان و مکانی به یاری مردم می شتابند تشکر و قدردانی می کنم.

ایمانیه ضمن محکومیت این جنایت و آرزوی بهبود مجروحین این دو حادثه با اشاره بر اینکه، در حال حاضر چهار مجروح از این دو حادثه تحت نظارت و درمان قرار دارند، افزود: به لطف خداوند و تلاش کادر درمانی حال سه مجروح رضایت بخش است که امیدواریم طی روزهای آینده و با تشخیص کادرپزشکی ترخیص شوند.

وی تصریح: متاسفانه یکی از مجروحین به علت شدت حادثه در وضعیت نامناسبی قرار داشت که پس از اعزام به این بیمارستان، با تلاش کادر پزشکی نسبت به شب گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد و امیدواریم این مدافع امنیت نیز، هرچه سریع تر بهبود یافته و به دامن خانواده خود بازگردد.

ایمانیه  از تلاش کادرپزشکی قدردانی کرد و اذعان داشت: گزارشات انجام شده و مشاهدات فعلی حاکی از اقدامات به موقع، صحیح و با اتکا به علم و دانش است که این نیز جای قدردانی و تشکر دارد.

استاندار فارس در حاشیه گفت وگو با مجروحین این حادثه، ضمن ابراز همدردی با آنان و خانواده های شان گفت: قطعا هر حرکت تروریستی و هر شرارتی با پاسخ قاطع نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد. 

در حمله کور دو نفر در شنبه شب گذشته به نیروهای بسیجی در شهرستان نورآباد ممسنی ۴ نفر از نیروهای بسیجی مدافع امنیت زخمی شدند که ۲ نفر از این عزیزان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

همچنین در درگیری اشرار مسلح با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد، سه نفر از پرسنل انتظامی مورد اصابت قرار گرفته اند که یک نفر از این عزیزان در شهرستان تحت مداوا ست و دو نفر دیگر به شیراز منتقل شده و مراحل درمان خود را طی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز