خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دادگستری کل استان همدان خبرداد؛

۶۰۰۰ تن نهاده دامی در سیلوی پشتیبانی امور دام اسدآباد فاسد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۴۲۴

سخنگوی دادگستری کل استان همدان با بیان اینکه ۶۰۰۰ تن نهاده دامی موجود در انبار پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد فاسد شده است، گفت: بقیه نهاده دامی موجود در این انبار به استان گلستان ارسال شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سید هادی مصطفوی با تأکید براینکه موضوع رسیدگی به نهاده‌های دامی فاسد در سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد توسط تهران درحال پیگیری بوده است، اظهار کرد: ۱۳هزار تن نهاده دامی در سیلوی پشتیبانی امور دام اسدآباد دپو شده بود که از این میزان ۶۰۰۰ تن فاسد شده است.

وی تصریح کرد: مابقی نهاده‌های این سیلو که در معرض فساد بوده به استان گلستان و بزرگترین مرغداری کشور داده شده است.

سخنگوی دادگستری کل استان همدان با بیان اینکه از جزئیات این موضوع اطلاعاتی در دست ندارم، یادآور شد: در صورتی که جزئیات این موضوع و تشکیل پرونده اعلام شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

روز گذشته رئیس قوه قضاییه در شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اینکه در سیلوی اسدآباد همدان ۶۰۰۰ تن ذرت کاملا از بین رفته و قابل استفاده نیست، گفت: بنابر گفته رئیس کل دادگستری همدان، ۱۳ هزار تن ذرت در این سیلو موجود بوده که ۶۰۰۰ تن کاملا از بین رفته و ۷۰۰۰ تن نیز در معرض فساد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز