خبرگزاری کار ایران

تسهیلات ۷۸ هزار میلیاردی برای حمایت از واحد‌های راکد یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۴۹

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری یزد گفت: ۷۸ هزار میلیارد تومان برای حمایت از واحد‌های راکد تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مرتضی محمودی در دیدار مدیران استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به رشد ۷.۵۵ درصدی اقتصاد استان و اختصاص رتبه اول در کشور گفت: ۹ هزار و ۲۵۸ واحد در حوزه‌های مختلف در استان در حال فعالیت هستند.

وی با تأکید بر تمرکز ویژه بر راه اندازی مجدد واحد‌های راکد در استان افزود: هزار واحد در کشور تحت تملک بانک‌ها بوده و با پیگیری‌های انجام شده و کاهش این آمار در استان، کمتر از ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی استان، تحت تملک بانک‌ها است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ادامه داد: ۷۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از واحد‌های راکد و زیر ظرفیت تولید برای حفظ اشتغال، تخصیص یافته است. حاصل این اقدام و دیگر اقدامات حوزه اشتغال، تحقق ۱۲۶ درصد سهم اشتغال استان در سال گذشته بود.

وی توجه به حوزه نساجی و پوشاک را از دغدغه‌های استان برشمرد و تصریح کرد: ورود ۴۰۰ ماشین آلات جدید در حوزه نساجی انجام می‌شود که سن ماشین آلات صنعت نساجی استان را تا ۳۰ سال کاهش می‌دهد.

محمودی اظهار داشت: ۶۱ درصد اشتغال سال گذشته را فارغ التحصیلان دانشگاهی و ۸۱ درصد را بومی‌های استان تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز