خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

ساخت ۱۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۰۰

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح پویش راه نجات به‌مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و ساخت ۱۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی اظهار کرد: اجرای طرح پویش راه نجات در آزادراه کربلا مجتمع خدماتی رفاهی پارس واقع در۶۳ کیلومتری آزادراه همدان- ساوه لاین برگشت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، آموزشی و ... آغاز شده و تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر  ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی فعال در استان همدان وجود دارد که این تعداد تا پایان سال به ۴۴ باب افزایش می‌یابد.

آهکی از احداث ۱۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های این استان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۵۰ درصد در حال احداث است.

وی تصریح کرد: ۳۰ مجوز برای ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در سطح محورهای استان صادر شده و هم اکنون نیز ۲۰ پرونده نیز در حال استعلام و صدور مجوز تأسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: میزان اشتغال مجتمع‌های خدماتی رفاهی در همدان ۴۰۰ نفر است که پیش‌بینی می‌شود میزان اشتغال تا پایان سال جاری به ۴۵۰ نفر برسد.

آهکی با تأکید بر اینکه سالانه میلیون ها نفر از جاده های استان همدان تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: این استان علاوه بر مسیرهای داخلی، مسیرهای بین المللی به سمت عراق را نیز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز