خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون روستایی لرستان:

بیش از ۱۳۲ هزار تن محصول کشاورزی توسط تشکل‌های تعاون روستایی استان خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۱۶

مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: ۱۳۲ هزار و ۸۰۰ تن محصول کشاورزی امسال توسط تشکل‌های تحت پوشش این نهاد از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش ایلنا، غلامعلی فتحی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی تشکل‌های حوزه دام لرستان اظهار کرد: از این میزان، ۱۲۶ هزار تن گندم، سه هزار و ۵۰۰ تن کلزا، ۲هزار و ۱۰۰ تن کاملینا، ۲۰۰ تن گلرنگ و یک هزار تن محصول جو بوده است.

وی افزود: تمامی این فعالیت ها با تلاش مجموعه مدیران تصمیم گیر و همکاران جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان بوده که مدیران و اعضای آن خود مردم هستند بنابراین باید برای فعال شدن تشکل های حوزه دام نیز تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان بیان کرد: می توان با واگذاری خرید توافقی جو از طرف شرکت پشتیبانی امور دام، توزیع نهاده های دامی از طریق تشکل‌ها و توزیع گوشت و مرغ در راستای پویایی تشکل ها؛ حمایت از تولید و مهار تورم کمک کرد.

"صادق اسدالهی" معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز خواستار برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات از طرف مدیران عامل اتحادیه ها و تشکل های حوزه دام جهت بهبود شرایط دامداران استان شد و سفر دور دوم رئیس جمهور را فرصت مغتنمی برای بیان مشکلات موجود عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز