خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

شهرستان سراب دارای پتانسیل بالقوه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۹۱۱

فرماندار شهرستان سراب گفت: سراب در بخش کشاورزی دارای پتانسیل بالقوه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، علی جهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری شهرستان سراب بخش کشاورزی این شهرستان را دارای پتانسیل بالقوه دانست و اظهار داشت: سراب بکر مانده و سرمایه گذاری در آن کم رخ داده است در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های زیادی است که متاسفانه دست نخورده باقی مانده است.

جهانی افزود: ظرفیت شهرستان در بخش دامپروری بالا است به طوری که در ۱۰ ماه اخیر ۵ گاوداری ایجاد شده است و مجموعه پگاه در این بازه زمانی حدود ۱۰ هزار راس دام پرورش داده است.

وی ادامه داد: ۳۴ هزار راس گاوداری در این شهر وجود دارد که از ظرفیت بالایی در جذب سرمایه گذار برخوردار بوده همچنین  دو گلخانه با وسعت‌های بالای ۶۰ هکتار در مرحله تحویل قرار دارند. 

جهانی با اشاره به آب گرم شهرستان سراب گفت: در بخش آب گرم سرمایه گذاری انجام شده است، که دو سال برای احیای آن زمان داده شده و به مدت ۲۰ سال توسط سرمایه‌گذار اجاره شده است. 

وی با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی در این شهر بالا است، گفت: این اتحاد و همدلی با راهنمایی‌های امام جمعه شهرستان میسر شده است. 

جهانی با بیان اینکه وظیفه اصلی رسانه‌ها جهاد تبیین است و با کمک شما اهل رسانه با توطئه‌های دشمن مبارزه می‌کنیم، تشریح کرد: از رسانه‌ها در خواست داریم ظرفیت شهرستان‌ها را اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به واحدهای بازدید شده توسط خبرنگاران گفت: همه این بخش‌ها از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند.  

تور رسانه‌ای اصحاب رسانه به همت استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری شهرستان سراب برگزار و در این برنامه از بخش‌های مهم سرمایه گذاری سراب از جمله مجموعه‌های ریسندگی، تولید عسل، تولید مربا، تولید بستنی، لبنیات و... بازدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز