خبرگزاری کار ایران

شهردار محمدیه:

پروژه‌های عمرانی محمدیه و مهرگان با اولویت بکارگیری ظرفیت‌های موجود انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۲۸۵

شهردار محمدیه گفت: ظرفیت‌های متنوع و خوبی مانند قرار گرفتن در کنار اتوبان و خط‌آهن برای شهر محمدیه قرار دارد و در پی این هستیم در اجرای پروژه‌ها از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری شهرداری محمدیه ظهر امروز پس از بازدید از پروژه‌های محمدیه و مهرگان به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد.

محمد پیری در این نشست گفت: در مهرگان تمام وظایف مدیریت شهری را انجام می‌دهیم و مشکلات موجود به خاطر کم‌کاری‌ها در سایر بخش‌ها است، پس از استقرار شرکت شهر جدید شهر را به آن‌ها تحویل می‌دهیم.

وی بیان کرد: با وجود اینکه مهرگان از محمدیه منفک می‌شود، درحال حاصر هنوز هم در آنجا خدمات ارائه می‌دهیم و برای آن پروژه تعریف شده است.

شهردار محمدیه ادامه داد: خط آهن، جاده قدیم و اتوبان از موارد کانون توسعه به شمار می‌آیند که آن‌ها را دارا هستیم، اما از آن‌ها بهره نمی‌بریم.

وی عنوان کرد: در پی این هستیم در خط راه‌آهن ایستگاه مسافر داشته باشیم و از ظرفیت اتوبان هم استفاده کنیم.

پبری خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های شهری و اقداماتی که صورت می‌گیرد، ارتقای کیفیت زندگی مردم شهر از اولویت‌های ما است و فعالیت‌ها با این محوریت انجام می‌شود.

در پایان این نشست از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز