خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

ملت ایران نگذاشتند که آمریکا آقای دنیا بشود/عملکردهای نامناسب و بدسلیقگی‌ها در مقایسه با هدف شهدا ناچیز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۹۱۷

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: مشکلات در حوزه اقتصادی، بدسلیقگی‌ها و عملکردهای نامناسب در مقایسه با هدف شهدا ناچیز و حقیر است و نمی‌گذاریم ملت ایران را با این محاسبه‌های غلط کوچک کنند و این مسایل باید حل شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در یادواره شهدای روستای کلایه منطقه الموت گفت: هر چه داریم و هر آبرویی را که در دنیا به دست آورده‌ایم، مدیون‌ خون شهدا هستیم؛ در این چهل و پنج سال هر کجا که در مسیر شهدا بوده‌ایم قله‌ها دست یافتنی و هر کجا که به غیر از مسیر شهیدان حرکت کرده‌ایم، قله‌ها را یکی پس از دیگری از دست داده‌ایم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در همه مقاطعی که بر شما گذشته، آن روزهایی که دستان شما بسته بود و هجمه سنگینی علیه شما به وجود آمده بود و ارتش تا به دندان مسلح صدام به پشتیبانی آمریکا تا خوزستان آمده بود، خیلی‌ها لحظه شماری می‌کردند تا سر ولی ملت ایران به نیزه برود؛ اما به برکت خون شهدا چنین اتفاقی نیفتاد.

این مقام نظامی استان قزوین با اشاره به جایگاه شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم گفت: روزی‌ خواهد آمد که شناسنامه‌دارهای فلسطینی، بی شناسنامه‌ها را از فلسطین بیرون می‌کنند و بی شناسنامه‌های دنیا، آن‌هایی که فاقد هویت ملی، منطقه‌ای، دینی و فرهنگی هستند و کاری جز غصب کشور و سرزمین دیگری را نداشته‌اند، حق ندارند برای ایران باشناسنامه، تصمیم گرفته و درباره منافع آن صحبت کنند.

آتانی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در سند راهبردی خود گفته بودند که دنیا یک دهکده جهانی خواهد شد و ما پادشاه آن خواهیم بود؛ اما ملت ایران نگذاشتند که آمریکا آقای دنیا بشود و امروز شما جرات مبارزه با استکبار جهانی را نه فقط در دنیای اسلام و در منطقه وسیع مقاومت بلکه به مظلومان عالم در بیخ گوش‌ آمریکا داده‌اید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز