خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس:

سامانه ۱۳۷ اصلی‌ترین پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است/ برخورد با مدیران در صورت عدم پاسخگویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۸۵

شهردار فردیس با اشاره به اینکه سامانه 137 اصلی‌ترین پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری است، گفت: مدیران موظف به پیگیری مطالبات شهروندان هستند و در صورت عدم پاسخگویی، با مدیر خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری فردیس که روز یکشنبه در دفتر مدیر منطقه یک این شهرداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع)، اظهار کرد: درآمد چهار ماهه ابتدای سال جاری شهرداری فردیس نسبت به سال‌ گذشته پیشرفت مثبتی داشته است.

وی با اشاره به انجام برنامه ریزی‌ها برای جذب درآمد مطلوب طی سال، عنوان کرد: منطقه ۲ شهرداری فردیس در جذب درآمد پیشرفت بسیار خوبی داشته اما در حوزه عمران انتظارات بیشتری از این منطقه داریم و برعکس منطقه یک شهرداری از ابتدای سال جاری تا کنون در حوزه عمران پیشرفت ملموسی داشته است.

شهردار فردیس با تاکید بر لزوم شناسایی بهبود نقاط ضعف، گفت: حجم برنده‌ها در کمیسیون‌های معاملات پایین است و مناقصات در مرحله اول برنده ندارند؛ این مهم پیگیری و کارسازی شود تا شاهد تسریع روند آغاز و اجرای پروژه‌ها باشیم.

عملیات اجرایی تعدادی از بوستان های سطح شهر در حال اتمام است

وی خاطرنشان کرد: روند انتخاب مشاور و آغاز طراحی سازه‌های زیرساختی شهر همچون فرهنگسرای جامع، پروژه‌های عمرانی مدیریت پسماند، سراهای محله، فرائت خانه، ساختمان آتش نشانی و… تا ۱۵ روز آینده تعیین تکلیف شود.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تعدادی از بوستان‌های شهر در حال تکمیل است، گفت: احداث فضاهای سبز این بوستان‌ها با توجه به کم آبی از ابتدای شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد مثبت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و مدیریت زیباسازی شهرداری فردیس در آذین بندی، سیاه پوشی و برگزاری نمایش مذهبی در شهر فردیس، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این برنامه‌ها در ایام اربعین حسینی نیز انجام شود.

احمدی نژاد اضافه کرد: اثر گذاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی منوط به توسعه مخاطب است؛ برگزاری نمایش مذهبی در شب‌های عزاداری دهه اول ماه محرم با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ اصلی ترین پل ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: مدیریت بازرسی نسبت به تهیه یک گزارش تحلیلی از مطالبات شهروندان در نقاط مختلف شهر و وضعیت پاسخدهی مدیران اقدام کند؛ به قطع با عدم پاسخگویی به مطالبات شهروندان از سوی حوزه های مختلف پیگیری و برخورد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز