خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد مطرح کرد؛

نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری مهمترین وظایف شهرداری است/ایجاد تفرجگاه؛ نیاز مردم یزد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۱۹

استاندار یزد با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی گسترده در خصوص اقدامات و فعالیت‌های شهرداری یزد، گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل، ایجاد تفرجگاه، حل مسئله ترافیک، کسب درآمد پایدار، جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز، اجرای برنامه‌های فرهنگی و توجه به ظرفیت‌های تاریخی، در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، نشست مشترک استاندار یزد با رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و اعضای شورای معاونین شهرداری یزد برگزار و گزارش عملکرد در خصوص اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری ارائه شد.

مهران فاطمی در این نشست با قدردانی از تلاش‌های شهرداری یزد در راستای خدمت رسانی به شهروندان اظهار کرد: متاسفانه تصویر واقعی از عملکرد شهرداری ارایه نشده است.

وی با بیان اینکه جنس کار شهرداری‌ها به گونه‌ای است که همواره منتقدانی نسبت به نحوه خدمات رسانی‌های این مجموعه وجود دارد، گفت: لازم است تا در واکنش به نقدهای موجود، اطلاع رسانی گسترده در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش جهت حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی شهرداری، عنوان کرد: محصول تمامی اقدامات مجموعه مدیریت شهری باید منتج به تقویت ایمان و امید آفرینی در جامعه شود.

استاندار یزد در ادامه ارائه گزارش به مردم در خصوص روند اجرای پروژه های شهری و نحوه خدمات رسانی به شهروندان را ضروری دانست و افزود: نباید تنها به افتتاحیه نهایی پروژه‌ها اکتفا شود.

وی توجه ویژه به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری را یکی از مهمترین وظایف شهرداری عنوان کرد و گفت: مطالبات شهرداری‌ها از دولت، استخراج و در راستای توسعه شهری هزینه شود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت سرمایه گذاری به منظور کسب درآمد پایدار برای شهرداری اشاره کرد و از تمامی مدیران شهری یزد خواست تا این مهم را در دستور کار خود قرار دهند. 

وی ادامه داد: ایجاد تفرجگاه همواره یکی از مهمترین نیازهای مردم استان و شهر یزد بوده که در سال‌های گذشته کمتر به آن توجه شده است.

استاندار یزد چاره اندیشی و اخذ تصمیمات بزرگ در راستای حل مسأله ترافیک شهر یزد را یکی از اولویت‌های کاری مدیریت شهری در حال حاضر دانست.

وی با بیان اینکه وجود تخلفات ساختمانی فراوان، زیبنده یزد نیست، تصریح کرد: لازم است تا با تعیین سازوکارهای مشخص، از ساخت و سازهای بدون پروانه در شهر جلوگیری شود.

فاطمی با اشاره به تنوع بسیار زیاد برنامه های فرهنگی در یزد، گفت: اصلاح فرآیند ها و مشارکت شهروندان در ایده پردازی ها بسیار ارزشمند خواهد بود.

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری یزد توجه به ظرفیت های تاریخی تحت مالکیت شهرداری را به طور خاص در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز