خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در دهدشت خبرداد؛

مرغداری‌ها با مشکل تامین نهاده‌های مورد نیاز مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۶۳

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌ها در وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم تاکید کرد که در تلاش هستیم قیمت مرغ را تا دو هفته آینده به ثبات برسانیم اما متاسفانه مرغداری‌ها اکنون با مشکل تامین نهاده‌های مورد نیاز مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، "سیدمجید موسوی " در حاشیه بازدید از برخی طرح‌های مرغداری در کهگیلویه گفت: متاسفانه قیمت مرغ طی چند هفته گذشته قیمت تورمی و نگران کننده‌ای در بازار داشته و با پیگیری اتحادیه‌ها و البته برخی تغییر و تحولات در حوزه جهاد کشاورزی، امیدواریم تا دو هفته آینده قیمت مرغ به ثبات اولیه برسد.

وی با ابراز تاسف از اینکه مرغداری‌ها برای تامین کنجاله سویا و ذرت به عنوان نهاده‌های ضروری با مشکلاتی روبرو شده‌اند، خاطرنشان کرد: به دلیل همین مشکل، اکنون شاهد افزایش فراوان قیمت جوجه یک روزه نیز هستیم.

مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌ها در وزارت جهاد کشاورزی از توافق مابین وزارت جهاد کشاورزی با اتحادیه مرغ‌فروشان در راستای رفع این مشکلات و ثبات در بازار مرغ هم خبرداد و یادآور شد: براساس آن توافق، اتحادیه‌ها بایستی نهاده مورد نیاز مرغداران را با یک قیمت ثابت تامین می‌کردند.

موسوی گفت: متاسفانه بدلیل برخی اتفاقات در بازار، اتحادیه‌ها نتوانستند این توافق را عملی کنند و همین باعث قیمت افزایش مرغ شد.

وی اظهار امیدواری کرد با رفع این مشکلات، شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار طی هفته‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز