خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه؛

عامل قتل چهار نفر در درگیری مسلحانه با پلیس دالاهو کشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۱۹۳

فرمانده انتظامی دالاهو از کشته شدن شخصی در درگیری مسلحانه با پلیس خبر داد که به جرم قتل چهار نفر از اعضای خانواده خود توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان البرز تحت تعقیب قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمد محمدی" جمعه شب به خبرنگاران توضیح داد: در عملیات مشترک ماموران انتظامی دالاهو و کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز؛ دستگیری شخصی که مرتکب قتل چهار نفر از اعضای خانواده خود در فردیس کرج شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی و اشراف بالای خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در حوالی روستای "توت شامی" بخش گهواره شده و محل اختفای وی را محاصره کردند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: قاتل فراری پس از اطلاع از حضور پلیس، با اسلحه کلت کمری که در اختیار داشت ضمن بی توجهی به هشدارها و اخطارهای مکرر برای تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با ماموران کرد.

رئیس پلیس دالاهو با بیان اینکه پلیس سبب بسته شدن راه های فرار فرد قاتل شد، تصریح کرد: این شخص در این درگیری که خود عامل ایجاد آن بود، جانش را از دست داد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۸ عدد فشنگ جنگی کشف شد، از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر داد و گفت: رسیدگی به این پرونده کماکان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز