خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

افزایش ۷۰ درصدی کشفیات قاچاق / اجرای طرح شناسنامه دار کردن لوازم خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۶۱۱

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از افزایش ۷۰ درصدی کشفیات قاچاق در البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، یاسر فلاح نژاد در نشست خبری با عنوان اینکه البرز رتبه یک کشوری را در کشفیات کالای قاچاق کسب کرد، اظهار کرد: با توجه به مسیر مواسلاتی استان البرز و راه‌های دسترسی برای ورود کالای قاچاق به البرز، با توجه به هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی این رتبه کسب شد.

وی با اشاره به فعالیت پنج کارگروه اطلاعات و عملیات، فرهنگی، فرآورده های نفتی، بهداشت و درمان و حمایت از تولید در زیر مجموعه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز  بیان کرد: در سال گذشته کارگروه حمایت از تولید این کمیسیون رتبه نخست را کسب کرد.

وی یادآورشد: در خصوص کشفیات  پرونده های قاچاق بالای ۵۰۰ میلیونی در البرز ۶۲۱ درصد رشد داشتیم.

نژاد فلاح گفت: البرز گذرگاه ۱۴ استان و ارتباط با پایتخت بوده و دارای گسست اجتماعی است که آن را به باراندازی برای کالای قاچاق تبدیل کرده است.

وی افزود: تشکل‌های غیر دولتی، گزارش‌های مردمی و پایگاه‌های بسیج ظرفیت خوبی برای همراهی در مبارزه با قاچاق کالا ها هستند.

نژاد فلاح با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی در شرایط فعلی گفت: با انعقاد ۱۰ تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی و فعال کردن کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان های البرز درصدد هستیم تا در این زمینه برای حمایت‌های اقتصادی کشور گام‌های اساسی برداریم.

وی با اعلام افزایش ۷۰ درصدی کشفیات قاچاق در البرز  افزود: طرح های شناسه دار کردن لوازم خانگی به اجرا در آمده و درصدد اجرایی کردن طرح شناسایی کالاهای لوازم یدکی شامل ۵۵ قلم هستیم.

نژاد فلاح گفت: اجرای طرح رد یابی محصولات دخانی را در سال گذشته داشتیم که ۷۳ درصد جلوگیری از قاچاق سیگار را داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز