خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد؛

آغاز ثبت نام تعاونی‌های همدان در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۴۵۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ثبت‌ نام تعاونی‌های همدان در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی با اشاره به آغاز ثبت نام تعاونی‌های استان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور اظهار کرد: این جشنواره در شهریور ماه سال‌جاری و همزمان با فرا رسیدن هفته تعاون برگزار می‌شود.

وی افزود: مطابق برنامه زمان‌بندی ابلاغی از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت‌های تعاونی می‌توانند از یازدهم تیرماه جاری از طریق سامانه جامع و هوشمند تعاون اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه مهم‌ترین شاخص انتخاب تعاونی‌های برتر در سال‌جاری، رعایت اصول بین‌المللی تعاون، از جمله اصل داوطلبانه بودن عضویت، نظارت اعضا به اداره امور تعاونی، مشارکت اقتصادی اعضا، استقلال تعاونی، آموزش و اطلاع‌رسانی و توجه به جامعه و محیط زیست است، گفت: مدت ثبت‌نام تعاونی‌های استان از ۱۱ لغایت ۳۰ تیرماه جاری است و پس از ثبت‌نام در سامانه، مراحل رتبه‌بندی و داوری انتخاب تعاونی‌های برتر انجام خواهد شد.

شعبانی خاطرنشان کرد: حضور تعاونی‌های موفق در این جشنواره نشان از توانمندی بخش تعاون استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز