خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

در سال جاری، شاهد جهش در حوزه هنری فارس باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۸۲

استاندار فارس گفت: با هم افزایی دستگاه‌های متولی هنر، برای رسیدن به هدف و اصول کلی انقلاب اسلامی تلاش کنید؛ در سال جاری باید شاهد جهش در حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در پایان بازدید از حوزه هنری انقلاب اسلامی مرکز فارس، مسیر طی شده توسط این حوزه را درست دانست و خطاب به مسئولین حوزه هنری، گفت: هم‌افزایی بین دستگاه‌های متولیِ هنر را، جدی بگیرید، به صورت مستمر و مداوم دور هم جمع شوید، به تبادل نظر و هم‌اندیشی بپردازید؛ از هنر برای رسیدن به هدف و اصول کلی نظام استفاده کنید.

 استاندار فارس، بر لزوم گسترش و توسعه حوزه هنری استان، تاکید کرد و گفت: فرمانداران، ابتدا حوزه هنری را بازدید و با عملکرد آن آشنا شوند سپس بر اساس میزان علاقمندی و توانایی ایجاد تجهیزات و زیرساخت‌های حداقلی، نسبت به دایر کردن شعبه در آن شهرستان اقدام کنید.

ایمانیه همچنین به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ظرفیت‌های مردمی آن اشاره کرد و اظهار داشت: از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و محلات برای گسترش هنر، در تراز انقلاب اسلامی استفاده کنید.

وی تصریح کرد: اهداف فرهنگی، عمده هدف تشکیل حکومت انقلاب اسلامی است؛ هر اعتباری که به صورت قانونی برای تزریق به حوزه هنری میسر است را دنبال می‌کنیم تا بخشی از مشکلات این مجموعه مرتفع شود.

استاندار فارس بر تامین حداقل تجهیزات و ملزومات مورد نیاز حوزه هنری تاکید کرد و اذعان داشت: کارهای بزرگ، الزاماً با تجهیزات و ملزومات کامل، انجام نمی‌شود؛ بسیاری از اقدامات بزرگ، در ابتدا از خانه‌های کوچک و با کمترین امکانات شروع شده اما خروجی‌های مهم و اساسی را در پی داشته است.

ایمانیه دستور برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیر کل ارشاد، شهردار شیراز و مدیر حوزه هنری جهت تصمیم گیری پیرامون بازسازی تالار ابوریحان و بافت اطراف را به ویژه جهت استفاده هنرمندان حوزه تئاتر صادر کرد؛ همچنین مقرر شد طرح ساماندهی سینماهای شیراز و بازسازی و نوسازی آنها در اسرع وقت توسط حوزه هنری آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز