خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

زمینه اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در قزوین فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۹۷۳

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر ۱۹ کمپ ترک اعتیاد در استان فعالیت دارد یکی از برنامه‌های ما برای کاهش اعتیاد ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان به خصوص در جوار کمپ‌ها است.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی گفت: در سال گذشته با توجه به کمبود نیرو بیش از ۳۲ هزار شکواییه  وارد دادسرا شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است، اما توانستم با همراهی جهادی کارکنان اقدامات موثری در حوزه قضایی انجام دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ادامه داد: حضور نیروهای زبده و جوان و بهره‌مندی از تجربیات همکاران موجب شد تا در برخی از شاخصه‌ها رتبه‌های برتر کشور را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته از ۱۳۰ شرکت تولیدی و صنعتی بازدید شد و با رفع مشکلات تعدادی از واحدها زمینه اشتغال جدید در استان فراهم شد.

این مقام قضایی استان ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده و همراهی دستگاه‌های متولی در نظر داریم در سال جاری برای اکثر بهبود یافتگان اعتیاد اشتغال ایجاد کنیم.

رجبی  گفت: به مردم توصیه می‌شود با توجه به حجم بالای ورودی پرونده در دعاوی با  موضوعات جزئی مانند توهین و افترا نسبت به گذشت و مصالحه اقدام کنند.

وی افزود: به همین منظور از ظرفیت واحد تازه تاسیس اعتذار در دادسرای مرکز استان استفاده می‌شود تا همکاران ما در دستگاه قضایی نسبت به رسیدگی به پرونده‌ها و موضوعات مهمتر وقت بیشتری صرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز