خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

اراضی راکد شهرک‌های صنعتی قزوین در طول شش ماه نسبت به تولید اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۲۷

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مصوب کردیم که شرکت‌هایی که زمین از شرکت شهرک‌های صنعتی گرفته و هنوز نسبت به تولید اقدام کرده‌اند، شش ماه وقت دارند تا خط تولید خود را راه‌اندازی کنند.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی با اشاره به مصوبات و پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای نامگذاری سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید در ششمین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشکلات سه شرکت بررسی شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: عمده مشکلات این شرکت‌ها عدم اختصاص امتیازات آب‌، برق و گاز به شرکت‌های تولیدی است که همیشه در جلسات ستاد مطرح می‌شود، مشکل عمده نکته دیگر که مهم است، بحث واگذاری اراضی به شهرک‌های تولیدی است.

وی ادامه داد: شرکت‌های تولیدی در مدتی که شرکت شهرک‌های صنعتی به آن‌ها زمین واگذار می‌کند، باید در این مدت نسبت به ساخت‌وساز و تولید اقدام کنند؛ اما متأسفانه برخی شر‌کت‌های تولیدی فقط نسبت به ساخت‌وساز اقدام می‌کنند و تولید را نادیده می‌گیرند؛ البته دلایلی که شرکت‌ها ارائه می‌کنند، قابل شنیدن و حتی موجه است.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین تصریح کرد: مصوب شد تا در صورتی که شرکت‌ها پس از شش ماه نسبت به تولید اقدام نکنند، شرکت شهرک‌های صنعتی اراضی را از ید تولیدکننده‌ها خارج کرده و به تولیدکننده دیگری خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز