خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد؛

مدیریت هوشمندانه در انجام پروژه های شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۳۶۴

شهردار شیراز بر تکلیف مدیران در مسیر پیش رو و حرکت رو به جلو با مدیریت هوشمندانه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جلسه شورای مدیران و مشاورین شهرداری با نگاهی به نظام ۱۰گانه ارزیابی و رتبه‌بندی مناطق شهرداری و توجه به شاخص‌هایی همچون فرآیندهای سرمایه‌گذاری، تحقق موارد بودجه، پروژه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی و تکریم ارباب رجوع تخصیص یافت.

در این جلسه که معاونین شهردار، شهرداران مناطق، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و مدیران و مشاوران حوزه‌های مختلف شهرداری حضور داشتند، بر مواردی نظیر تکلیف عملیاتی مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز تأکید شد.

شهردار شیراز در این جلسه پیرامون موارد مطروحه به‌عنوان تکلیف مدیران در مسیر پیش رو و حرکت رو به جلو با مدیریت هوشمندانه تصریح کرد.

محمدحسن اسدی گریزی به انتصابات جدید در مدیریت شهری زد و با ابراز توفیق برای مدیران قدیم و جدید حوزه‌هایی که با تغییر مواجه بوده‌اند، خواستار حرکت هدفمند و پرشتاب مدیران در ابعاد مختلف خدمات‌رسانی و ایجاد رضایتمندی مردمی شد.

او که شهرداری را یک نهاد درآمد-هزینه می‌داند، گفت: باید همه ارکان شهرداری در اجرای پروژه در ابعاد مختلف از عمرانی، خدمات شهری و حمل‌ونقل تا تکریم و رضایتمندی مردم تلاش کنند.

شهردار کلان‌شهر شیراز همچنین با توجه به اجرای عملیات همزمان پروژه کلان خطوط ۲ و ۳ قطار شهری بر همراهی بیشتر در این حوزه تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز