خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

قزوین رتبه اول کشور در حوزه حفظ اشتغال را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۶۴۰

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بر اساس ارزیابی ستاد مرکزی پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، دادگستری کل استان قزوین در حوزه حفظ اشتغال در واحدهای تولیدی، رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی، در سال‌های گذشته دستگاه قضایی استان در بحث حمایت از حوزه صنعت و تولید ورود جدی و میدانی داشت و بر اساس اقدامات و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری و همچنین برخی شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل نیز با حمایت‌های قضایی به چرخه تولید بازگردانده شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: با توجه به ارزیابی ستاد مرکزی پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، رتبه دوم کشور در حوزه ایجاد اشتغال نیز به دستگاه قضایی استان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: بررسی میدانی و بازدید از واحدهای تولیدی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان محسوب می‌شود و بر اساس ارزیابی صورت گرفته، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در حوزه بازدید از واحدهای تولیدی و میزان درخواست‌های وارده از سوی صنایع به ستاد، رتبه هشتم کشور را کسب کرد.

شعبانی خاطرنشان کرد: عملکرد کلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ها در طی سال گذشته توسط ستاد مرکزی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت و دادستان کل کشور عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین را رتبه نهم کشور اعلام نمود و قطعاً در سال جاری موضوع حمایت از بخش صنعت و تولید در حوزه های مختلف با جدیت و اهتمام بیشتر پیگیری می شود، تا به نقطه مطلوب و اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز