خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور فارس خبرداد؛

برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش دهیاران در دانشگاه پیام نور فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۳۳

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس از پایان دوره آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان فارس در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، عبدالحمید خسروی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه مدیریت استانی دانشگاه با استانداری فارس مسئولیت آموزش و توانمندسازی شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری‌های استان به دانشگاه پیام نور استان فارس واگذار شده است گفت: طی سه ماهه نخست امسال آموزش دهیاران و کارکنان دهیاری ها با موفقیت انجام شد. 

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از 1400 نفر دوره از نیروهای انسانی دهیاری های 10 شهرستان فارس از آموزش‌های لازم مطابق سرفصل‌های استاندارد برای توانمندسازی بهره‌مند شدند تاکید کرد: دهیاران و عوامل دهیاری‌های استان فارس در این دوره‌ها با مبانی ایمنی و آتش نشانی در روستاها و همچنین تسهیل‌گری با استفاده از روش‌های مشارکتی آشنا شدند. 

خسروی یادآور شد: در این مرحله که در ۲۰ روز برگزار شد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرهای شیراز، جهرم، کازرون، اقلید، سرچهان، مرودشت، داراب، اوز، فیروزآباد و نورآباد مشارکت داشتند.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین افزود: دوره آموزشی توانمندسازی کارکنان شهرداری‌ها نیز آغاز شده است و طی آن شرکت کنندگان سرفصل‌های مصوب آموزشی را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز