خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اراک در مجلس:

پروژه 8100 واحدی مسکن ملی شهر اراک پیشرفت خوبی ندارد / اگر پیمانکار به تعهدات خود عمل نمی‌کند باید خلع ید شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۳۲۹

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه 8100 واحدی مسکن ملی پیشرفت خوبی ندارد، گفت: اگر پروژه 8100 واحدی مسکن ملی شهر اراک ظرف زمان تعریف شده به نتیجه نرسد در آینده مشکلات جدی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمدحسن آصفری افزود: با اشاره به اینکه شرکت کیسون به عنوان پیمانکار ساخت 2000 واحد از این پروژه را متعهد شده بود که اجرایی نشد. لذا استدعا دارم برای پیمانکاران بازه زمانی تعریف شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر پیمانکار به تعهدات خود عمل نمی‌کند باید خلع ید شود، ادامه داد: مردم هر هفته معترض هستند و این مسئله باید بررسی و معضل رفع شود. اگر این پروژه به نتیجه نرسد علیرغم تلاش‌های صورت گرفته مشکلات جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعداد کارگران فعال در پروژه 8100 واحدی مسکن ملی شهر اراک بسیار کم و تعداد مهندسین زیاد است، در حالی که نیروی کار اجرایی و کارگران آن باید تأمین شود.

آصفری به موضوع حقوق‌های معوق کارگران پروژه 8100 واحدی مسکن ملی شهر اراک اشاره داشته و تصریح کرد: برخی کارگران این پروژه ادعا می‌کنند 4 ماه حقوق معوق دارند. این موضوع نیز باید با جدیت پیگیری شود و حقوق‌های معوق کارگران به آنها پرداخت شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز