خبرگزاری کار ایران

در استان کرمانشاه؛

شعله‌های آتش به جان منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پاوه افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۸۸

آتش سوزی در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل که از دیروز آغاز شده، همچنان در حال پیشروی است و تلاش‌ برای مهار آن ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، آتش سوزی که از ظهر سه شنبه 16 خرداد در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل آغاز شده است همچنان در حال پیشروی و تلاش محیط بانان، مدیریت بحران شهرستان، نیرو‌های نظامی مستقر در منطقه و دستگاه‌های خدمات رسان برای مهار آن همچنان ادامه دارد.

احد جلیلیان  که خود هم اکنون در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل است با اعلام این خبر گفت: شعله‌های آتش از دیروز  در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل آغاز شده و امیدواریم با تلاش محیط بانان و نیرو‌های نظامی مستقر در منطقه و سایر دستگاه‌های خدمات رسانی که در منطقه حضور دارند بتوانیم آتش را مهار کنیم.

جلیلیان گفت: از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه تلاش از سوی محیط بانان، مأمورین منابع طبیعی، مدیریت بحران شهرستان، بخشداری، آتش نشانی، مردم جوامع محلی و سایر نیرو‌های امدادی برای اطفاء آتش آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: شیب تند، صعب العبور بودن، وزش باد، پوشش انبوه گیاهی منطقه، غلتیدن کنده‌های مشتعل بر روی شیب‌ها و ... را از عواملی بیان کرد که کار اطفاء حریق را با مشکل روبرو کرده است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های اخیر باران و پوشش گیاهی منطقه، در این فصل از سال در مراتع و جنگل‌ها احتمال وقوع آتش سوزی بسیار فراوان است فلذا به منظور جلوگیری از چنین وقایعی از همه آحاد مردم خواهشمندیم نسبت به ایجاد آتش در منطقه جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز