خبرگزاری کار ایران

مسئول مسابقات گلف آذربایجان شرقی:

شهرداری به فدراسیون گلف تبریز اجازه بازسازی زمین های گلف را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۰۵

مسئول مسابقات گلف استان آذربایجان شرقی از نبود زمین مناسب برای بازی گلف گله کرد و گفت: زمین های موجود در اختیار شهرداری هست و به فدراسیون اجازه بازسازی و احیا داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، امین زیادی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما مشکلات و معایب میدان بازی است که حفاظ ندارند و مردم در داخل این میدان ها برنامه پیک نیک برگزار می کنند و به چمن های موجود آسیب می‌زنند. 

وی ادامه داد: اگر این زمین ها فنس کشی شود مردم متوجه می‌شوند که این ها، زمین های بازی هستند. 

همچنین وی از کمبود نور شکایت کرد و گفت: کمبود نور کافی باعث می‌شود در بعد از ظهر نتوانیم تمرین و بازی کنیم .

وی در رابطه با عدم آشنایی مردم با بازی گلف اظهار کرد: مشکل بعدی این است که مردم آشنایی کافی و صحیح با زمین های بازی مینی گلف ندارند از شهرداری و اصحاب رسانه می‌خواهیم که اطلاع رسانی کنند تا مردم جذب این بازی مفرح شوند. 

مسئول مسابقات گلف استان آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: چون این زمین ها مربوط به شهرداری است اجازه رسیدگی مستقیم به فدراسیون داده نمی‌شود. 

زمین‌های بازی گلف در دو منطقه از شهر یکی در پارک ائل گلی تبریز و دیگری در پشت مجتمع لاله پارک قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز