خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد:

اندیشه های لیبرالی باعث سقوط خرمشهر در جنگ شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۶۵

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که بدلیل وجود اندیشه لیبرالی، خرمشهر و اغلب شهرهای مرزی ایران در دوران جنگ سقوط کرد و البته آزادسازی آنها بویژه خرمشهر هم بدلیل همین اندیشه بطول انجامید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "شهرام مهدوی مطلق " در همایش سوم خرداد  و سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: در سقوط مظلومانه خرمشهر، در رأس جنگ،‌ اندیشه‌ لیبرالیستی، مادی محور ، خودرأی،  مغرور و وابسته بود که شعارش این بود؛ «زمین می‌دهیم و زمان می‌گیریم» و می‌گفت فعلاً درگیر نشویم.

وی با ادامه دیدگاه لیبرالی در سقوط خرمشهر، ادامه داد: این اندیشه می گفت امکانات جمع می‌کنیم و می‌جنگیم و یا مذاکره می‌کنیم و حل می‌کنیم، این تفکر در واقع همان تفکر نمی‌توانیم یا فعلا نمی‌توانیم بود.

فرماندار بویراحمد گفت: در این تفکر، بسیاری از مناطق و شهر‌های مرزی را از دست دادیم و خرمشهر جزء آخرین شهر‌های اشغال شده بود.

مهدوی مطلق افزود: در آزادسازی خرمشهر؛ نوع تفکر و رویکرد مدیریتی و فرماندهی میدانی جنگ تغییر کرد و فرماندهی جنگ را حضرت امام(ره) مستقیماً به عهده گرفت و ریل‌ اندیشه تصمیم‌سازی جنگ عوض شد.

وی با بیان اینکه روح خودباوری و توانستن با امکانات موجود و اعتماد به نفس در جبهه‌ها حاکم شد واز خرداد ۶۰  عملیات‌های موفقیت و پیش روی شروع شد تا اینکه رسیدیم به طراحی و اجرای عملیات الی بیت المقدس در ۱۰ اردبیهشت ۶۱.

فرماندار بویراحمد گفت: اراده‌ها و‌ ایمان بچه‌های مؤمن به امام و انقلاب باعث شد خرمشهر را باز پس گرفتیم و مادامی که اراده‌ها و‌ ایمان‌ها محکم و مقاوم باشد و متوکل به خداوند و در تبعیت محض از ولی امر باشد، در خرمشهر‌های پیش رو نیز پیروز خواهیم بود زیرا همان خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز