خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان:

اگر نماینده ای خودروگرفته، هیات رئیسه مجلس نامش را اعلام کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۴۸

نماینده شیراز وزرقان در مجلس در واکنش به شایعات اخیر در خصوص واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس یازدهم گفت: اگر نماینده ای خودروگرفته، هیات رئیسه مجلس نامش را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: بدون مدرک و سند نمی توان در خصوص دریافت خودرو توسط نمایندگان نظر داد اما بهتر است که هیأت رئیسه مجلس اگر نماینده ای خارج از چهارچوب و ضوابط قانونی، خودرو گرفته نامش را اعلام کند تا شایعات بیشتر از این دامن زده نشود.

او خواستار ورود کمیسیون اصل 90مجلس به این ماجرا شد و گفت: کمیسیون اصل 90 نیز بررسی کند و نتیجه بررسی ها را به مجلس و افکار عمومی اعلام کند.

 عزیزی در عین حال اظهار داشت: بحث واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس یازدهم که در روزهای اخیر باب شده به نظر می رسد بیشتر در جهت تخریب مجلس است چراکه تاکنون اسناد و مدارک دقیقی در این خصوص ارائه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال ما از هیأت رئیسه مجلس می خواهیم که اگر نماینده ای خودرو گرفته نامش را اعلام کند تا فضای مجلس بیش از این درگیر حاشیه پردازی نشود.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  همچنین گفت: البته اگر راستی آزمایی شد و عکس قضیه صادق بود نیز انتظار می رود با شایعه پردازان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز