خبرگزاری کار ایران

گوگرد "نفت‌کوره" تولیدی پالایشگاه کرمانشاه کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۹۹

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای طرحی به منظور کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمدرضا امامی‌نیا در این خصوص گفت:  در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی و با حضور مهندس جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز منعقد شد.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای طرحی به منظور کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه منعقد شده است.

امامی‌نیا ادامه داد: قطعا با اجرای این طرح، ضمن تولید محصول با کیفیت‌تر در پالایشگاه کرمانشاه، به سودآوری این مجموعه تولیدی نیز کمک قابل توجهی خواهد شد.

 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن مدیریت بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه تاکنون طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای ارتقاء کیفی محصولات تولیدی به مرحله اجرا درآمده و در مجموع نگاه مدیریت این شرکت، توسعه و ارتقاء همه جانبه پالایشگاه کرمانشاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز