خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین خبر داد؛

افزایش نرخ تولد فرزند سوم و چهارم در بین خانواده‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۷۸۴

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: این استان از سال گذشته تاکنون با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در بین خانواده‌ها در تولد فرزند چهارم و سوم شاهد افزایش بوده است.

به گزارش ایلنا، کبری علیخانی روز پنجشنبه در همایش ملی جمعیت که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: از سال گذشته تاکنون نرخ تولد در فرزند چهارم ۱۵ درصد و در فرزند سوم هم دو و نیم درصد افزایش داشته است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین تاکید کرد: شناسنامه جمعیتی خیلی خوبی از سوی اداره کل ثبت احوال تهیه شده و دقیقا عوامل کاهش جمعیت در شهرستان‌ها نیز شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه پرداختن به اصل بحران جمعیت در استان‌ها به صورت ویژه پیگیری می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های استان قزوین در برخی از شهرستان‌ها کاهش فاصله ازدواج تا فرزند اول است.

علیخانی ادامه داد: کارهای فرهنگی قدم اول کار برای مقابله با بحران جمعیتی است و خوشبختانه گفت‌وگوهای تبلیغی در حوزه ازدواج و فرزندآوری به گفتمان سراسری و موثر تبدیل شده است.

در پایان این مراسم از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی که با تولد فرزند سوم و چهارم روبرو بودند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز