خبرگزاری کار ایران

کشتارگاه صنعتی تربت‌حیدریه پس از سال ها انتظار افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۲۵

کشتارگاه صنعتی تربت حیدریه به عنوان یکی از بزرگترین طرح های تولید گوشت شرق کشور پس از ۹ سال انتظار امروز دوشنبه با حضور سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مشهد، رئیس هیات مدیره کشتارگاه صنعتی تربت حیدریه امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه کشتارگاه صنعتی تربت حیدریه گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان که ۱۲ درصد آن از محل تسهیلات بانکی است برای ۷۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرد.

حسین قوی دل افزود: هم اکنون کشتارگاه صنعتی تربت حیدریه به عنوان یکی از طرحهای /مشابه/ بزرگ شرق کشور روزانه هزار راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین را در چرخه بسته بندی گوشت و عرضه به بازار قرار داده است که این ظرفیت تا سطح نیاز منطقه امکان افزایش دارد.

همچنین معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و مدیر حوزه تربت حیدریه در این مراسم گفت: کشتارگاه صنعتی این شهرستان به عنوان یکی از نیازهای اساسی استان از حدود ۹ سال پیش تاکنون به دلایل مختلف معطل راه اندازی بود که با حمایت وزارتخانه متبوع و تشریک مساعی مسوولان محلی و بخش خصوصی افتتاح شد.

حسین محمدی با یادآوری توانمندی بالای تربت حیدریه در تولید انواع فرآورده های کشاورزی و دامی افزود: این شهرستان در تضمین امنیت غذایی خراسان رضوی و حتی دیگر استانها جایگاه ویژه ای دارد ضمن اینکه کشتارگاه صنعتی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت در کنار دیگر واحدهای منطقه به راحتی می تواند بخش عمده ای از نیاز شرق کشور را تامین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز