خبرگزاری کار ایران

کارگروه استعدادیابی هیات ورزش کارگران استان البرز تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۰۹

دبیر هیات ورزش کارگران استان البرز، از تشکیل کارگروه ویژه استعدادیابی در میان کارگران و فرزندان کارگر خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، میثم اکبرپور با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه استعدادیابی در میان کارگران و فرزندان کارگر، اظهار داشت: در سال جاری مصمم هستیم با تشکیل چندین کارگروه و استفاده از ظرفیت‌های موجود و نیز با به کارگیری پتانسیل انجمن های هیات ورزش کارگری، ضمن تشکیل چندین کارگروه مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف را بیش از پیش هموار کنیم. در این راستا اولین کارگروه را با عنوان استعدادیابی در دستور کار قرار دادیم و از همین‌جا، از تمامی اساتید، مربیان، مدرسان و سایر علاقه مندان، دعوت به همکاری می‌کنیم. 

وی ادامه داد: این کارگروه در دو بخش کارگران و فرزندان کارگر و با تمرکز ویژه در شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی و نیز کارخانجات استان البرز، به ویژه در مناطق کم برخوردار، در راستای پویایی و کشف استعدادهای فرهنگی و ورزشی اهتمام ویژه خواهد داشت. همچنین تمام ظرفیت های موجود در هیات ورزش کارگری نیز جهت احصا اهداف در اختیار این کارگروه خواهد بود.

دبیر هیات ورزش کارگران استان، همکاری و تعامل همه جانبه دستگاه های مربوطه را در این اقدام لازم دانست و مدیران استانی را نیز به همراهی در این مسیر دعوت کرد.

 اکبرپور در پایان به تشکیل کارگروه آسیب شناسی اجتماعی و آسیب شناسی ورزشی و حرکتی پس از ریل گذاری کارگروه استعدادیابی نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز