خبرگزاری کار ایران

صدور بیش از ۱۶ هزار فقره حکم کارگزینی پرسنل شهرداری تبریز در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۳۴۴

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از صدور ۱۶ هزار و ۳۵۳ فقره حکم کارگزینی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محبوب تیزپاز اظهار کرد: احکام کارگزینی صادره برای همکاران شامل ارتقای شغلی، گروه‌های شغلی، تبدیل وضعیت، وضعیت استخدام رسمی، قطعی و آزمایشی، ارفاقی گردان، سنوات بسیجی، فوق‌العاده ویژه و تغییر ضریب، ترمیم حقوق و سایر احکام است که در مجموع شامل ۱۶ هزار و ۳۵۳ فقره حکم کارگزینی صادر شده است.

وی با اشاره به صدور ۵۷۳ فقره حکم تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول قانون، افزود: سال گذشته ۱۸۹  نفر از همکاران شهرداری تبریز با قرارداد رسمی و قراردادی به درجه رفیع بازنشستگی نایل آمدند.

تیزپاز با اعلام رسیدگی به ۲۵۰ پرونده ارتقای شغلی ویژه، خبره و عالی نیز گفت:  ۱۱ هزار و ۳۸۶ مورد رسیدگی به سامانه‌های اطلاعات شرکت‌های دولتی و شهرداری، منتاک( مدیریت عمرانی ) ساختمان‌های ناایمن شهری و پاکنا( کارمند ایران ) صورت گرفته است.

وی با اشاره به استفاده ۹۰۰ نفر از همکاران شهرداری تبریز از هتل تماشای مشهد مقدس یادآور شد: در راستای رسیدگی به پرونده‌های رفاهی همکاران و هزینه‌های پرداختی پرسنل  نیز در سال گذشته ۱۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز